Wednesday, February 11, 2009

连我都不懂我

Watched some past/recent videos of shows like 康熙来了and 娱乐百分百 yesterday after dance class. Omg both are super funny! Totally just laughed out loud in my room while watching :X Yes, like a lunatic.

Haha, okay I change my mind, not like a lunatic at all. It's natural to laugh out loud :)

Me woke up bright and early today :D (10am!!)
Going down to get materials for the first big card that I'm going to do in this year! :) Jenna's!


我沈默不代表我不痛
我不痛眼泪就不会流
总是安静承受
安静忍受
安静看你走

你说我很适合当朋友
你说我总是会听你说
你说别太难过保持联络
有空的时候

1*把疼爱都给你
把疼痛都给我
最痛是当时微笑送你走
等到你转身后
眼泪也不敢流
只怕你偶然还会回过头

2*把疼爱都给你
把疼痛都给我
放开手是我最后的温柔
如果你能飞得快乐自由
这疼痛并不算什麽

想挽留却为什麽点头
我不懂连我都不懂我
如果说的太少爱的太多
有谁能够懂

*1,2

千言万语拥挤我的宇宙
让我震耳欲聋
有多少爱就有多少
沈默的疼痛

Off to get the materials :D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home